dessieinusa.blogg.se

Dag 2

Publicerad 2012-08-11 23:20:50 i Allmänt,

Just nu sitter jag hos min värdfamilj med deras scottie Scarlett. Vi har precis kommit tillbaka efter en sen lunch/tidig middag på Chilis för att fira min födelsedag lite grann. Jag börjar vänja mig vid USA och jag börjar trivas bra hos Anne och Dave som är väldigt trevliga :). Jag har ett jätte trevligt rum och ett litet badrum som jag ska dela med min värdsyster från Polen när hon kommer hit nästa fredag. Men just nu så är det bara jag. Det ska bli jättekul att träffa Karolina(som är min värdsyster) och jag hoppas vi kommer trivas bra tillsammans. De va nog allt jag hade att berätta hittills men de kommer bli mer och mer när skolan och tennisen börjar.

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Victor Svedenblad

Publicerad 2012-08-11 23:29:32

Va kul. Hoppas du får det bra när skolan börjar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela