dessieinusa.blogg.se

En vecka

Publicerad 2012-08-18 01:32:00 i Allmänt,

Hej hej! Nu har jag varit hos min värdfamilj i över en vecka och det börjar kännas mer som hemma och det har slutat kännas som nåt helt nytt vilket är skönt. Tennisen fortsätter och igår fick vi våra uniformer som vi ska ha imorgon när vi ska spela kompismatcher mot en annan skola, vilket jag är jätte taggad för. Så imorgon ska hela laget samlas vid skolan 8.15.

Just nu sitter jag och kollar på TV och vi ska snart åka till flygplatsen för att hämta min värdsyster som landar ikväll. Men sen när vi kommer tillbaka måste jag gå och sova direkt för annars kommer jag inte orka upp imorgon.

Jag berättar mer imorgon hur det gick för laget och hur det gick i matcherna :)

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-08-20 10:30:03

Vad kul det låter! Lycka till! Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela