dessieinusa.blogg.se

Första dagen

Publicerad 2012-08-28 01:00:00 i Allmänt,

Hej hej! Idag var första skoldagen och det var väldigt kaotiskt. Det var folk överallt och skolan är lite svår att hitta i och skåpen är jätte svåra att få upp. Men efter lite hjälp av Ashley från tennisen så fickjag upp skåpet och kom i tid till första lektionen som var engelska. Sen hade jag gitarr och piano och sen var det lunch. Ashley va snäll att presentera mig för en av hennes vänner som hade samma lunch som mig så jag slapp sitta ensam. Sen hade jag Criminal Law och sist algebra. Överlag gick första skoldagen bra.

Efter skola så var det tennis och förberedelser inför nästa match imorgon. Efter vår jätte starka start så vill hela laget fortsätta att vinna och alla är riktigt taggade. Nu ska vi se lite på TV innan jag ska gå och lägga mig eftersom jag måste gå upp vid 5 då skolbussen går 6.30

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-28 01:28:38

Skönr art det gick bra. Ska bli spännande att höra framöver hur skolan är. Hur gick de lektioner du hade?

Postat av: Ullet

Publicerad 2012-08-28 09:26:27

Det var tidiga morgnar!! Vilken tid börjar skolan? Intressanta ämnen. Lycka till!
Kram

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-08-28 19:15:29

Måste vara skönt att skolan är igång och att allt gick bra! Vilken massa kul ämnen - det måste vara massor att hålla redan på!
Håller tummarna för att tennislaget fortsätter med fina segrar. Skall bli jättekul att läsa om!
Kram Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela