dessieinusa.blogg.se

Fredag!!

Publicerad 2012-08-24 19:31:00 i Allmänt,

Hej hej. Nu har jag kommit hem från sleepovern hos Olivia och jag e lite trött eftersom jag inte somna förrän klockan 5 så jag har sovit sisådär 4 timmar. De va verkligen en bra avslutning på en vecka med hårdträning inför tennissäsongen och ett bra avslut på en riktigt bra avslut på en väldigt duktig insats av Pequea Valley tennis tjejer då vi vann mot Mckaskey. Vi vann de 6 matcherna som räknades och med bara ett få tal förluster så va det en riktigt bra första match. Jag spela 2 singlar och vann den första 8-0 och förlora den andra 6-8, jag spelade eb dubbel som jag och Olivia vann med 8-0 :D.

Förutom det så händer det inte så mycket sitter och myser med Skarlett och hon insisterar på att blogga åt mig, men jag tror ni skulle ha lite svårt att förstå då så hon får nöja sig med en bild.

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Ullet

Publicerad 2012-08-28 09:28:40

Vad bra att du har en hund att klappa på.
Jättebra jobbat med tennisen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela