dessieinusa.blogg.se

Hej på er!

Publicerad 2012-08-20 18:49:00 i Allmänt,

Jag spelade ju matcher i lördags mot Ephrata High School som ligger ca 30 min härifrån. Jag spelade 4 matcher 1 singel och resten dubbel och jag vann alla matcherna, så jag är väldigt nöjd med min insats :D. Totalt så vann hela laget 23 matcher tillsammans och förlorade 11.

Förutom att spela tennis i 5 timmar så mötte jag en annan utbytesstudent från Sverige som spelade för det andra laget och vi har dessutom samma area representative så vi kommer träffas flera gånger :D. Vi har också en gemensam kompis så det var jätte roligt att träffa henne plus att det va roligt att se allas ansikte uttryck när vi prata svenska med varandra :D
 
Kramar Desirée
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-08-20 22:02:07

Bra spelat i hettan!

Postat av: Ullet

Publicerad 2012-08-23 11:48:43

Läser detta några dar senare. Vad kul att du vann allt - vad duktig du är!!
Kram /Ullet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela