dessieinusa.blogg.se

New York!!

Publicerad 2012-08-20 19:13:00 i Allmänt,

Jag va ju i New York i en vecka innan jag kom till min värdfamilj. I NY så gjorde vi en massa saker förutom att träffa andra utbyteselever så hade vi lite lektioner om vad som kommer hända och vad vi ska förvänta oss och hur det kommer va de olika perioderna när vi kommer längta hem mest osv. Dessutom va vi vid Soho och shoppa plus 5th avenue och times square och vi år lunch på Hardrock cafe, tog en färjetur via Ellis Island och Frihetsgudinnan och såg Manhattan skyline cilket var jätte häftigt. Vi var också på Jones Beach och bada och sola en hel dag. Så det va en vecka med bara en massa kul och nya kompisar.

Jag kommer lägga upp bilder från NY men de får bli sen för nu ska vi iväg till tennisen.

Kram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela