dessieinusa.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2012-08-30 01:14:00 i Allmänt,

Hej hej. Kan börja med att säga att vi förlorade igår mot Manheim Central. Jag spelade en singel som jag förlorade och en dubbel som jag och Victoria vann. Men imorgon är det första hemmamatchen. Det hände en liten sak under träningen som jag berättar sen om.

Jag har börjat hitta i skolan och jag kan öppna mitt skåp vilket är bra. Och alla ämnen går bra och jag har bra lärare.

Nu ska vi se lite på TV och sen sova eftersom det är tidiga morgnar då bussen är 6.29 men vi måste va där typ 15 min tidigare eftersom den har en tendens till att va tidig vilket gjorde att 6 av 8 på mitt busstop missa bussen idag så vi fick skjuts till skolan som börjar 7.25. Skriver mer sen.

Kramar Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela