dessieinusa.blogg.se

Tennis :)

Publicerad 2012-08-14 01:53:30 i Allmänt,

Hej hej. Idag var första tennisträningen och de va jobbigt. Det märktes att jag inte tränat på ett tag så jag kommer ha träningsvärk imorgon. Fast de kommer bli bättre när jag fått upp konditionen och vant mig vid värmen. Jag kommer träna 2,5 timmar om dan hela veckan och det kommer typ va kompismatcher mot en annan skola på lördag så det kommer nog bli roligt.

Vi är ca 10 tjejer som tränar och vi kommer bli fler när Karolina och en tjej som va skadad kommer börja spela. Tränaren verkar bra och de andra tjejerna verkar trevliga så det kommer nog bli kul :D

Nu sitter vi och ser på AFV och skrattar åt folk som gör bort sig xD Jag börjar vänja mig vid livet här och jag tror när Karolina kommer och skolan börjar så kommer jag ha lite mer att göra och lite mer saker att skriva om.

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-14 06:38:53

Kul att höra. Hur varmt är det? Är du på samma nivå som de andra i gruppen?
Mamma

Postat av: Mamma, Tess och Lollo

Publicerad 2012-08-16 20:45:07

Vi vill höra mera! Puss

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-08-17 17:28:42

Toppen - vad kul - håll igång och strunta i träningsvärken :-)
Du kommer att bli kanonbra med så mycket träning :-)
Kram Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela