dessieinusa.blogg.se

2 månader

Publicerad 2012-10-03 02:58:00 i Allmänt,

Hej hej. Idag har jag varit i USA i 2 månader och jag älskar det. Speciellt skolan och alla vänner det kunde inte ha blivit bättre. Det känns som hemma och alla är verkligen jätte snälla och jag har jättekul :D.

Förutom det så är det sista veckan för tennissäsongen och vi har vår sista match imorgon. Och vi är riktigt sugna på att vinna.

Skolan går bra, matten är lite svårare men vi hjälps åt och klassen är roligare så det är iallafall kul på lektionerna. Jag har en kort vecka jag slutar 1 på torsdag och ingen skola på fredag. Sen är det långhelg då vi inte har någon skola på måndag.

Just nu ser vi på NCIS och jag ska snart sova.

Kramar

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-03 15:25:17

Härligt att få läsa ett nytt blogginlägg.
Have à ball på balen, kram

Postat av: Lollo <3

Publicerad 2012-10-03 20:25:17

Vad bra att det är bättre! Ha det så kul på balen och hitta någon snygg kille som du kan skicka hem till mig! ;) puss <3 saknar och älskar dig! <3

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-10-06 13:42:16

Jättekul att höra Didi - go for it!

Och ha det så himla kul på balen!

Kram Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela