dessieinusa.blogg.se

Homecoming Court

Publicerad 2012-10-13 17:56:00 i Allmänt,

 
Hejsan! Nu sitter jag och Karolina och ska snart förbereda oss för homecoming dance ikväll. Igår kväll var det Homecoming Court där Homecoming Queen kröntes under football matchen. Och 2012 års homecoming queen är Val Stoltzfus. Kan ju säga att det var jättekul att va med igår även om det var extremt kallt bara några få plusgrader och vi hade klänningar och gick barfota över planen men det var värtdet. 

Efter kröningen åkte hela courten och några fler till Apple Bees som är en restaurang och åt middag. Jag åt en Philly Burger som va typ som en hamburgare fast på typ baguette liknande bröd, gott var det iallafall. :D

Sen åkte vi till Vals hus och sov där och hade det mysigt. :)
 


Det var en riktigt rolig kväll och jag tror ikväll kommer bli minst lika kul. :D
 
Kramar 
 
Ingunn och jag på Apple Bees. 
Fler bilder kommer sen.
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-14 13:26:41

Oh vad kul det låter. Måste få höra allt om hur det var.
Snart sista middagen i Kambodja för denna gång.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela