dessieinusa.blogg.se

Svenska--->Engelska

Publicerad 2012-10-17 03:12:00 i Allmänt,

Hej hej. Det här är mitt sista inlägg på svenska. Jag kommer byta språk för att folket här ska kunna läsa min blogg. Idag var det Annes födelsedag så vi åt på Chilis. Något jag märkt är vanligt här är att man tar med det man inte äter upp på restaurangen hem så man kan äta det senare. Förutom Chilis så har det inte hänt så mycket skola och kompisar går bra. Skolan är enklare här än hemma vilket passar mig bra. Har just nu gitarr- A+ criminal law- A+ Engelska C+ Piano- A har inte fått ett betyg i statistik än men den går bra den med.

Just nu sitter jag och kollar på en politisk debatt mellan Obama och Romney inför president valet.

Kramar

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-17 18:18:59

Wow, bra jobbat världens bästa Didi!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela