dessieinusa.blogg.se

Söndag

Publicerad 2012-10-14 19:23:00 i Allmänt,

Hej hej. Igår kväll var själva Homecoming dansen och de va roligt. Det ät kul att se alla tjejer ha fina klänningar och alla killar ha skjorta och slips. Dansen va i vår idrottshall som elevrådet hade dekorerat efter vårt Hollywood tema.

Före var vi hos Hadassahs för att ta foton och träffa de andra Seniors som skulle dit. Kan säga att det är mycket vanligare att man går i par här än i Sverige. Efter dansen så åkte vi ned till McDonalds och sen körde Alex oss hem. 
 
Här är lite bilder ifrån helgen. 
Kramar
Luke och Alex på Apple bees
Jag och Dave
Jag och Mitchell
Mitchell, Nick och Alex
Ingunn och Ashley
 
Ingunn, Anthony, Jag, Alex, Zach och Mitchell
 
Karolina, Ingunn och Jag
 
Jag och Alex
Karolina och Kelly
 
Mitchell och Karolina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-14 19:59:09

Var det kul? Oavsett måste det varit en upplevelse. Du är oerhört vacker!!
Love
Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela