dessieinusa.blogg.se

En månad

Publicerad 2012-09-03 03:58:00 i Allmänt,

Hej. Idag är det en månad sen jag åkte ifrån Stockholm för att landa i NY och sen åka vidare till PA. Det är 3 veckor sen jag träffa min värdfamilj för första gången och det börjar mer och mer kännas som hemma. Jag har väl inte haft den bästa starten med ett skadat knä men dom som känner mig är väl inte direkt förvånade de e ju lite typiskt mig xD. Just nu sitter jag, Karolina och Anne med varsin dator och internet shoppar :D. Imorgon är vi lediga tackvare labor day och idag har vi varit på familjepicknick med Daves släkt vilket var trevligt. Jag ska snart se om jag kan få lite sömn.

De två hemmamatcherna gick väl helt okej vi förlorade en och vann den andra tjejerna var jätte duktiga. Jag satt och hejade på dom och jag hoppas inte jag är borta för säsongen utan att jag kan spela igen om några veckor. Men det får vi se efter jag har varit hos ortopedien.

Kramar Desirée

Kommentarer

Postat av: Izzi

Publicerad 2012-09-11 02:12:07

Dude visst är det nice med Labor Day :D
Det kändes som värdens kortaste vecka tackvare det.. :D

Postat av: Lollo <3

Publicerad 2012-09-11 09:52:13

Kan du snälla blogga lite mer? Jag vill veta vad du gör på dagarna <3 puss älskar dig<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela