dessieinusa.blogg.se

Hej hej

Publicerad 2012-09-18 03:20:00 i Allmänt,

Just nu sitter jag och ser på The Voice och vi har precis kommit tillbaka från Walmart. Förlåt för dålig uppdatering men jag har lömt bloggen lite. Men det har inte hänt så mycket jag har gått till skolan och träffat nya människor alla är trevliga och väldigt öppna och välkomnande. Tennislaget spelar jättebra och tränar och vinner mycket. Vi hade 4 matcher förra veckan och vann 3 av dom. Imorgon har vi en hemmamatch som jag hoppas vi vinner.

Den här helgen va jag på orientation möte med 24 andra utbyteselever. De va många tyskar där och några från spanien och tjeckien annars var det väldigt blandat men alla var ifrån Europa.

Jag går fortfarande på kryckor och jag har fått en MRI och ska tillbaka till ortopedien imorgon bittiså då får jag se vad dom säger.

Nu ska jag snart sova ska försöka uppdatera lite mer. Saknar er alla där hemma.

Kram Desirée

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-19 23:46:12

Väntar på att få höra resultat av röntgen. Kul att du uppdaterat din blogg.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Desirée Anderson

I'm a 17 year old girl from Sweden that currently are on an exchange year in Gap, Pennsylvania, USA. My interest are tennis, music, riding, traveling and friends. I will write about my life as an exchange student and my experiences here. Hope you'll like it. Love Desirée

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela